209
page-template-default,page,page-id-209,central-core-1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,elementor-default,elementor-kit-1226

Zgłoszenie serwisowe

 

Warunki gwarancji Cezab Distribution Sp z o.o.

Dziękujemy za dokonanie zakupu urządzenia z naszej oferty. Gwarantujemy, że nasz produkt jest fabrycznie nowy i zgodny z deklarowanymi przez Producenta właściwościami (zgodne z instrukcją danego urządzenia). Przypominamy, że tylko prawidłowy montaż, właściwe użytkowanie, konserwacja oraz regularne przeglądy okresowe zapewniają pełną satysfakcję oraz bezpieczne i długoletnie użytkowanie urządzenia.

W przypadku konieczności skorzystania z usług serwisu gwarancyjnego, prosimy o wcześniejsze dokładne zapoznanie się z instrukcją użytkowania załączoną do zakupionego produktu i skontaktowanie się ze Sprzedawcą lub Instalatorem.

WARUNKI GWARANCJI

  1. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terenie Polski i dotyczy produktów pochodzących z dystrybucji firmy CEZAB Distribution Sp. z o.o. z siedzibą 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Wrocławska 69 – zwanej dalej Dystrybutorem – zakupionych na terenie Polski przez inne podmioty gospodarcze w celu ich dalszej instalacji.
  2. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie, wyrobów składowanych i magazynowanych w pomieszczeniach krytych, suchych i przewiewnych, zamontowanych w normalnych warunkach środowiskowych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w czasie transportu.
  3. Cezab Distribution Sp. z o.o. nie jest odpowiedzialny za realizację zobowiązań gwarancyjnych bezpośrednio względem klienta końcowego. Zgłoszenie reklamacyjne przyjmuje punkt, w którym produkt został zakupiony.
  4. Podstawą do wnoszenia roszczeń z tytułu gwarancji jest: niniejsza karta gwarancyjna (poprawnie wypełniona i podpisana), formularz zgłoszenia serwisowego (dostępny do pobrania na naszej stronie www) oraz dowód zakupu.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone niezwłocznie (nie później niż 14 dni) po stwierdzeniu wady lub usterki w formie pisemnej. Wady jawne muszą być zgłoszone przed zamontowaniem Produktu.
  6. Użytkowanie wadliwego wyrobu jest zabronione, ponieważ może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa dla Użytkownika i w nieuzasadniony sposób zwiększyć koszt naprawy. Za szkody będące następstwem użytkowania wadliwego lub uszkodzonego wyrobu Producent nie ponosi odpowiedzialności.
  7. W ramach gwarancji odpowiedzialność Dystrybutora jest ograniczona do wartości reklamowanego towaru dotkniętego wadą.
  8. W okresie gwarancyjnym usuwane będą wszelkie udokumentowane wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi.
  9. Dystrybutor zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub wymiany produktu na nowy – o sposobie decyduje Dystrybutor. Powyższy zapis nie wyłącza możliwości porozumienia się w inny sposób, np. podjęcie ustaleń w sprawie obniżenia ceny produktu.
  10. Dystrybutor zobowiązuje się do wykonania naprawy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Okres naprawy Produktu może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności wymiany podzespołów, które Dystrybutor musi sprowadzić od dostawców lub ze względu na niekorzystne warunki panujące w miejscu załatwienia reklamacji, które uniemożliwiają przeprowadzenie procesu technologicznego wymaganego do naprawy, w takim wypadku okres wykonania naprawy nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
  11. Wszelkie wadliwe produkty lub części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji stają się nieodpłatnie własnością serwisu Cezab Distribution Sp. z o.o.
  12. Wyłączenia gwarancyjne:
    • Cezab Distribution Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia bezpłatnego serwisu w przypadku braku karty gwarancyjnej, formularza zgłoszenia serwisowego oraz dokumentu zakupu lub jeśli informacje w nich zawarte są niekompletne albo nieczytelne.
    • Gwarancja nie będzie respektowana, gdy nazwa modelu lub numer seryjny umieszczony na produkcie zostały zmienione, usunięte lub zatarte.
    • Gwarancja nie obejmuje normalnego, eksploatacyjnego zużycia poszczególnych elementów takich jak np.: bezpieczniki, żarówki, baterie itp.
    • Gwarancją nie są objęte:
      • Produkty, które zostały zainstalowane w sposób niezgodny z instrukcją montażu, niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz montażu przez osoby nieposiadające odpowiednich uprawnień, niezgodnie z instrukcją instalowania i obsługi, niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz innych przyjętych zasad dotyczących danego produktu.
      • Uszkodzenia wynikłe na skutek:
        • obsługi nieodpowiedniej i niezgodnej z Instrukcją Instalowania i Obsługi produktu lub użytkowania niesprawnego produktu
        • przeróbek, napraw i zmian konstrukcyjnych dokonanych prze użytkownika lub osoby trzecie,
        • używania nieoryginalnych akcesoriów lub części zamiennych,
        • użytkowania urządzeń bez wykonywania przeglądów okresowych przez instalatora jeżeli są wymagane zgodnie z instrukcją Producenta,
        • złego transportu urządzenia bez właściwego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
        • uszkodzeń wynikających z działania czynników zewnętrznych takich jak: ogień, woda, sole, ługi, kwasy, organiczne rozpuszczalniki zawierające estry, alkohole, aromaty, eter glikolowy lub chlorowane materiały węglowodorowe oraz inne agresywnie działające substancje chemiczne (np. cement, wapno, środki ścierające i czyszczące powodujące ubytki materiałowe lub rysy) lub substancje odzwierzęce a także anormalnych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych,
        • zakłóceń w pracy urządzenia sterującego spowodowanych silnym polem elektromagnetycznym pochodzącym od zlokalizowanych w pobliżu urządzeń energetycznych lub radiowych
        • przepięć powstałych w skutkek wyładowań atmosferycznych.
        • z szkodzeń spowodowanych bezpośrednim działaniem strumienia wody (np. przez wysokociśnieniowy spryskiwacz wody)
  1. Koszty robocizny i materiałów użytych podczas przeglądów technicznych, serwisowych dla brakujących elementów które mają zapewnić bezpieczne i poprawne działanie produktu – zarówno w okresie gwarancji jak i później ponosi Klient.
  2. Gwarancja nie obejmuje kosztów demontażu, ponownego montażu i uruchomienia produktu oraz transportu do i z serwisu Cezab Distribution Sp. z o.o.
  3. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.

UWAGI KOŃCOWE

  1. Załącznikiem do produktu jest Instrukcja Instalowania i Obsługi, Karta Gwarancyjna oraz książka Raportowa, jeżeli jest wymagana. Formularz zgłodzenia serwisowego (dostępny do pobrania na naszej stronie www)
  2. Koszty naprawy usterek i wad nie podlegających naprawie gwarancyjnej ponosi Wzywający serwis Dystrybutora.
  3. W przypadku konieczności przekazania podzespołu do ekspertyzy u dostawcy okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
  4. Gwarancja na sprzedany wyrób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  5. Inne parametry produktów, które nie są opisane w Warunkach Gwarancji są określone w instrukcjach, lub kartach produktowych w opisie standardowego wykonania.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami zastosowanie mają ogólnie obowiązujące przepisy prawa.

 

*****